Walentynki w iłowskiej szkole

2019-02-18 09:42:41(ost. akt: 2019-02-18 10:23:25)
Wszystkim uczniom udzielił się walentynkowy nastrój

Wszystkim uczniom udzielił się walentynkowy nastrój

Walentynkowa atmosfera nie ominęła Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Iłowie - Osadzie. Jak co roku, 14. lutego szkoła obchodziła Święto Zakochanych, czyli słynne Walentynki.
Już od samego rana czuć było podekscytowanie wszystkich uczniów oraz atmosferę walentynek. Tego dnia kolor czerwony był bezkonkurencyjny, a romantyczny nastrój oddawały rozwieszone dekoracje na holu korytarza szkolnego.

Od rana działała w szkole poczta walentynkowa, gdzie uczniowie mogli zakupić róże z ręcznie wykonanymi przez uczennice klasy II c bilecikami i wysłać do osoby darzonej sympatią. W czasie przerw na telebimach szkolnych Samorząd Uczniowski wyświetlał życzenia walentynkowe, a podczas lekcji uczennice klasy II Laura i Milena częstowały uczniów słodkimi lizakami.

Aby uczcić ten dzień uczniowie wraz z opiekunem Samorządu przygotowali niespodziankę - akademię walentynkową przepełnioną humorem i dobrą zabawą, która wywołała na twarzach uczniów i nauczycieli uśmiechy.  

W pierwszej części akademii uczniowie obejrzeli skecz walentynkowy pod tytułem ,,On i On’’ w wykonaniu uczniów z klasy III. W dalszej części programu zebrani przenieśli się do studia telewizyjnego, aby wziąć udział w show na żywo „Randka w ciemno", podczas którego wyjątkowa dziewczyna wybierała „tego jedynego”. Niestandardowe pytania wybierającej i jeszcze bardziej zaskakujące odpowiedzi kandydatów zagwarantowały gromki śmiech widowni.

Nie zabrakło również koncertu Karaoke. Uczniowie poszczególnych klas próbowali swoich sił wokalnych, a widownia entuzjastycznie dopingowała wykonawców. Wszyscy bawili się wyśmienicie.

Ten walentynkowy dzień był bardzo ekscytujący, pełny wrażeń i doskonale odzwierciedlał przyjazne uczucia panujące w iłowskiej szkole każdego dnia. 
(IP)


2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5